 Do udziału w programie wybraliśmy pięć Małych Szkół. Przeszkoliliśmy przedstawicieli prowadzących je stowarzyszeń i przygotowaliśmy dla tych organizacji strony internetowe.
Małym Szkołom uczestniczącym w programie zaproponowaliśmy:
• bezpłatne, 36-godzinne szkolenie dla trzech przedstawicieli każdego stowarzyszenia), • bezpłatne materiały edukacyjne, • wyżywienie i zakwaterowanie w Warszawie uczestników szkolenia podczas obu zjazdów, • podstronę internetową stowarzyszenia na stronie www.szlak.fio.org.pl oraz (dla zainteresowanych) własną stronę www stowarzyszenia.
Wyboru szkół dokonała komisja złożona z przedstawicieli Stowarzyszenia na Rzecz Rozwoju Wsi Sokołowo i Federacji Inicjatyw Oświatowych, na podstawie nadesłanych kart zgłoszenia.
Przy wyborze brano pod uwagę:
• walory turystyczne miejscowości, w której stowarzyszenie prowadzi Mała Szkołę, • doświadczenie stowarzyszenia w poszukiwaniu środków na dofinansowanie działania szkoły.
Do obowiązków przedstawicieli Małych Szkół, którzy wzięły udział w projekcie, należały:
• udział w obu zjazdach szkolenia, we wskazanych terminach, • dostarczenie materiałów (teksty, zdjęcia) na podstronę www stowarzyszenia, • podjęcie działań zmierzających do rozpoczęcia działalności turystycznej, której podstawą będzie przedsiębiorstwo gospodarki społecznej.
» Powrót na stronę główną » Galeria zdjęć |